صفحه شما در اینستاگرام

"می توانید آدرس پیج اینستاگرام خودتان را در این پست به بازدیدکنندگان وبلاگ معرفی کنید"

صفحه «مدیر سایت با ما به اسفند آباد بیائید» در اینستاگرام:  esfandabadi_ir

 پیج اسفندآبادی ها در اینستاگرام

 

 

سید مهدی جلائی اسفندآبادی:سلام، من چند ساليه از اسفندآباد اومدم بيرون و در مشهد زندگي ميكنم . من عاشق شدم و ثمره اين عشق يه پسر فسقليه. اينم عكس پسرم سيدكوروش جلائي.

مدیریت سایت: سلام  آقای جلائی عکس فرزندتون رو لطفا از طریق ایمیل ارسال کنید. در حال حاضر هیچ عکسی از جانب شما.ارسال نشده است.

مدیریت سایت: قابل توجه جناب بهرام: عکس هایتان را می بایست از طریق ایمیل ارسال کنید. از طریق وبلاگ به دست بنده نمی رسد. لطفا مجددا اقدام نمائید با تشکر.



نظرات شما عزیزان:

مرتضی کاظمی
ساعت8:35---25 آذر 1393
انشاالله پای هم پیر شید هم کلاسی عزیز

کتابخانه سید اکبرجلایی
ساعت11:42---19 آذر 1393
خدمت مدیر سایت سلام عرض می کنم و خوشحالم از اینکه قابل دونستین و به وبلاگ ما سر زدین نوشته بودین خیلی دلتان می خواهد از این کتابخانه بازدید کنید من هم تعدادی عکس از کتابخانه گرفتم و براتون ارسال می کنم راستش را بخواهید می خواستم از طریق وبلاگ شما مطلبی رابه اسفندآبادی های مقیم به اطلاع برسانم.چندیست که ما بخاطر شکستگی سقف ساختمان کتابخانه مجبور شدیم تجهیزات کتابخانه را به محل قدیمی کمیته امدادببریم که این محل گاز کشی نشده و ما با مشکلاتی موجه شدیم و بودجه ای هم برای این کار نداریم و این برای من کتابدار و اعضای 450نفری کتابخانه واقعا سخت هست خواستم از این طریق کسانی که توانایی مالی دارند در این زمینه کمک کنندو دل اعضای 450نفری ما را شاد سازنندمگر نه اینکه

بنی آدم اعضای یکدیگرند

که در آفرینش زیک گوهرند

باتشکر

کتابدارکتابخانه سیداکبرجلایی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار اسفندآباد ، ،
برچسب‌ها:

.: Weblog Themes By SlideTheme :.